пʼятниця, 4 січня 2013 р.

«Кілометри під землею: Млинки 2012»

Молоде життя нестримно кличе в мандри, до пригод……
І так, листопадовими вихідними, а саме суботнього вечора листопада 2012 р. Б., Я, Гандзя, Микола і Назар виїхали електричкою із Тернополя в напрямку на Іване – Пусте.
         Зібрались в останні години, бо й вирішили остаточно що їдемо теж в переддень, Я, в свою чергу, добігав до Ж/Д вокзалу, так як завжди складав сумку в останній час перед виїздом.
         Микола з Назаром були в гарному гуморі, трохи , правда, в істеричному, але я теж був незадоволений останніми подіями й переживаннями душевними, тому саме Гандзя вносила конструктив в нашу компанію на початку поїздки.
         В електричці сміхом наробили шуму, особливо коли їли фрукт «Памела» і згадували цікаві пригоди. Конструктивних і плідних розмов було небагато, і в певний момент всі, як по змові, позасинали, лиш я перед тим поставив будильник. Спали недовго, менше години, але цього вистарчило для того, щоб забути насушні проблеми й місто, і в пів на першу ночі рушити до хутора Млинки.
         Настрій був піднесений, повсюди гарна передзимова ніч, усі, стомлені за день, сплять по домівках, а ми четверо шукачів пригод ідемо широким кроком до мети – печери!
         Гандзя – єдина дівчина в нашій компанії, наголошувала на красу довкола, і особливо їй сподобався вигляд потягу, що мчав у темінь пробиваючи її лиш одним ліхтарем.
         Ось, і дійшли ми до резиденції Бориса Гори, і звичайно були в захваті від деревяного плоту у формі барикадної огорожі князівських часів, вежі біля брами  із синьо жовтим прапором та декоративно оформленого запорожця на подвір’ї. Зустрів нас Любко (колишній пластун) і ми швидко зібравшись, переодягнувшись і прихопивши із собою головний атрибут поїздки – Ананас, пішли до печери. При вході залишили все непотрібне, вислухали інструктаж Любомира і кинулись в лабіринти ходів підземних за своїм провідником.
         Скажу Вам, що я вперше попав в печеру такого типу, і зовсім мало що міг запам’ятати із розміщення районів, ходів та галерей, але але це все таке красиве! Знизу, зверху й по боках –кристали, десь більші, десь менші; є білі, є рожеві, чорнуваті та жовті, краса красою. З часом, вони припадають пилом, і від цього загрязнюються, перестають рости, тому існує декілька правил в печері.

Різних розмірів галереї, кімнати, із своїм історіями і навіть легендами. Ходили то вниз, то вгору, або коли треба – повзли, звивались як хробаки, усе цікаве й захоплююче! Я ж, відчув як то бути вагітним, бо спереду на поясі носив свою немалу сумку із фотоапаратом, аби ви могли тепер споглядати мої фото.

Любомир показував нам монокристали жовтого кольору

Обмазані глиною, ми проходили ущелину впираючись ногами об стінки, сиділи у кімнатці в повній темноті. Саме в тій кімнаті Любомир показував нам монокристали жовтого кольору величезних розмірів. Краса тай годі!
         Час під землею минає непомітно, так і ми незчулись, як уже потрібно було виходити, щоб встигнути на електричку до Файного Міста. Повискакували задоволені з печери знову у ніч, і залишили позаду усі ті підземні райони, проходи і галереї. Вдячні Любку за дружню послугу, так як ми фактично нічого й не оплачували. Він запрошував ще, і казав радити друзям, щоб вони відчули ті ж великі емоції!
з’їли наш Ананас і повкладались спати
         Тож, задоволені собою, невиспані, але бадьорі, ми спокійно встигли на електричку. В теплі з’їли наш Ананас і повкладались спати під лавками. Встидно? Ні, спати хочеться, тому все одно, і весь безмежний подив пасажирів нам теж був до одного місця аж до станції Тернопіль, де ми й розійшлися із кращими побажаннями.
Раджу всім спробувати теж, що і ми ходячи кілометрами під землею серед безмежної кількості кристалів.
Веприк Микола, мандри.                        24-25.11.2012.

ми проходили ущелину впираючись ногами об стінки